بازی هافناوریکسب و کار

انتشار تصاویر واقعی از پرچمدار آینده سامسونگ: Galaxy S20+ 5G

کمتر از یک ماه به رویداد Unpacked یازده فوریه سامسونگ و معرفی پرچمداران سری گلکسی S20 باقی مانده است. حالا دیگر تقریباٌ تأیید شده است که این گوشی‌ها به جای اس11، اس20 نام خواهند گرفت. انتظار می‌رود که سه مدل از این گوشی با نام‌های گلکسی S20، گلکسی S20+ و گلکسی S20 Ultra معرفی شوند. سامسونگ احتمالاً نسخه‌های 5G این دستگاه‌ها را نیز برای کاربران مشتاق به نسل آینده شبکه ارائه خواهد کرد. عکس‌هایی که امروز منتشر شده است حداقل تأیید می‌کند نسخه 5G گوشی گلکسی اس20 پلاس معرفی خواهد شد.

اولین تصویری که از Galaxy S20+ 5G لو رفته است

تصاویر گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ

براساس آنچه که تا اینجای کار از خانواده اس20 می‌دانیم، گلکسی S20+ دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی Infinity-O با حفره در وسط برای دوربین سلفی خواهد بود. نسخه اولتر اما دارای نمایشگر 6.9 اینچی است. همچنین گفته شده است که نمایشگر پرچمداران 2020 سامسونگ دارای نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود.

تصاویر گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ

تصویری که توسط وبسایت XDA منتشر شده است، لحظه بالا آمدن گوشی گلکسی اس20+ را نشان می‌دهد. به غیر از آن تصویری از قاب پشتی گوشی نیز منتشر شده است که برچسب جالبی در پشت آن به چشم می‌خورد که در آن درخواست شده عکس گرفته نشود و اطلاعاتی از آن فاش نشود. همانطور که انتظار می‌رود ساختار دوربین‌های این گوشی بر طبق امضای جدید سامسونگ افقی و مستطیلی شکل است.

به نظر می‌رسد که این گوشی دارای دوربین چهارگانه به همراه سنسور ToF و فلش LED است. پس از آنکه گفته شده پرچمداران سامسونگ همگی مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهند بود، خبری مبنی بر این موضوع منتشر شد که تنها نسخه اولترا دارای این دوربین خواهد بود. این یعنی نسخه پلاس دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و تله‌فوتو می‌باشد.

درخصوص طراحی گلکسی اس20 هیچ نکته شوکه کننده‌ای به چشم نمی‌خورد. این تصاویر کاملاً با آنچه پیش‌تر منتشر شده بود مطابقت دارد. با این حال، منبع خبر اعلام کرده است که نمایشگر Infinity-O این دستگاه خمیدگی کمتری در مقایسه با گذشته دارد و تقریباً صاف است. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ به جای شیشه خمیده از شیشه 2.5D استفاده کرده باشد.

تصاویر گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ

گفته شده است که ایالات متحده نسخه 5G این گوشی را دریافت خواهد کرد، در حالیکه در بازارهای دیگر نسخه 4G آن عرضه خواهد شد. سامسونگ به‌طور رسمی روز 11 فوریه (22 بهمن) در رویدادی در سان فرانسیسکو از سری گلکسی S20 رونمایی خواهد کرد و در آن زمان اطلاعات موثق‌تری درخصوص قیمت و زمان به بازار آمدن این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا