بازی هافناوریکسب و کار

کاسیو از Pro Trek PRT-B50؛ ساعت جدید اقتصادی خود رونمایی کرد

کاسیو سری جدیدی از ساعت‌های خود را مخاطب قرار دادن افرادی که قادر به خرید ساعت‌های هوشمند گرانقیمت سری Pro Trek نیستند، معرفی کرده است. این سری جدید PRT-B50 نام دارد و جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند شتاب‌سنج و اتصال به گوشی هوشمند را به بازار ساعت‌های میان‌رده آورده است.

سه مدل جدید از سری PRT-B50 این هفته معرفی شده‌اند که تمامی آنها قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق برنامه Pro Trek Connected و تکنولوژی Quad Sensor را دارند. این ساعت‌ها دارای سه سنسوری هستند که می‌توانند قطب‌نما، فشارسنج، تشخیص ارتفاع، دماسنج و شتاب‌سنج برای شمارش گام‌ها از قابلیت‌های آنها می‌باشد.

علاوه‌براین هر ساعتی که از طریق اتصال بلوتوث امکان اتصال به ساعت هوشمند را دارد و می‌توان به برنامه Pro Trek Connected متصل شود، از امکاناتی مانند Route Log، نمایش میزان کالری‌های سوخته شده، موقعیت یابی و شخصی‌سازی مد‍‌ها و صفحه نمایش، تنظیم خودکار ارتفاع، تنظیم خودکار زمان و پیدا کردن گوشی هوشمند بهره می‌برد.

PRT-B50؛ پرو ترک اقتصادی کاسیوPRT-B50؛ پرو ترک اقتصادی کاسیو

همه ساعت‌های PRT-B50 کاسیو دارای ساعت‌های جهانی (39 منطقه + UTC) هستند و تا عمق 100 متر در برابر آب مقاوم می‌باشند. از دیگر امکانات این ساعت‌ها می‌توان به چراغ‌های LED، زمان‌سنج معکوس، کرنومتر، تقویم خودکار و … اشاره کرد. این ساعت‌های دارای تم‌های متنوعی برای صفحه خود هستند که قابلیت تغییر اعداد را نیز دارد. بندهای طراحی شده برای مدل‌های جدید دارای بافت سه‌بعدی هستند و این بندهای دارای تسمه نگه‌دارنده‌ای هستند که ساعت را در جایگاه خود نگه می‌دارد.

طبق گفته کاسیو، هر سه ساعت PRT-B50 از پاییز و با قیمت 200 دلار در دسترس خواهند بود. البته اشاره‌ی به تفاوت این ساعت‌ها نشده اما می‌دانیم که PRT-B50 قرار است در سه رنگ مشکی،آبی و نارنجی به بازار عرضه شود. کاسیو مرداد ماه از عضو گرانقیمت خانواده پرو ترک با نام WSD-F21HR رونمایی کرده بود. این ساعت با قیمت 500 دلار در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا