فناوری

اجرای فوق‌العاده بازی‌ سنگین Genshin Impact در گلکسی S23

مدتی است که نرخ نوسازی 120 هرتز مدتی است که برای گوشی‌های اندرویدی به واقعیت تبدیل شده‌است. اما افرادی وجود دارند که ادعا می‌کنند نمی‌توانند نرخ نوسازی بیشتر از 60 هرتز را تشخیص دهند. بازی روی گوشی‌هایی با نمایشگر مجهز به نرخ نوسازی 120 هرتز بسیار سرگرم‌کننده است. اگر اطلاعات منتشرشد‌ه درست باشد، Genshin Impact که یکی از سنگین‌ترین بازی‌ های موبایلی موردعلاقه طرفداران است با فرکانس 120 هرتز در سری گلکسی S23 اجرا می‌شود.

بازی Genshin Impact

Genshin Impact یک بازی ماجراجویی محبوب از استودیوی بازی‌سازی miHoYo Limited است که در قالب یک بازی رایگان برای اندروید منتشر شده‌است. این بازی حجم زیادی از گوشی هوشمند شما را به خود اختصاص می‌دهد و به شدت گرافیکی است. Genshin Impact در نگاه اول، بیشتر از اینکه یک بازی موبایلی معمولی به‌نظر برسد، یک بازی تکامل‌یافته کنسولی به‌نظر می‌رسد.

براساس توییتی که حساب کاربری Tech_Reve منتشر کرده‌است، گلکسی S23 اولترا می‌تواند بازی‌ موبایلی Genshin Impact را با نرخ نوسازی 120 هرتز اجرا کند. در این صورت اولین گوشی‌ای خواهد بود که این بازی را با نرخ فریم بیشتری اجرا می‌کند. با‌این‌حال، هنوز مطمئن نیستیم که این ویژگی به نسخه اولترا محدود می‌شود یا اینکه دو مدل دیگر این خانواده نیز می‌توانند بازی را با نرخ نوسازی بالاتر اجرا کنند.

شایان ذکر است که Genshin Impact اولین بازی اندروید نخواهد بود که با فرکانس 120 هرتز اجرا می‌شود. تاکنون چندین بازی مختلف عرضه شده‌اند که گوشی‌ها هوشمند درصورت داشتن سخت‌افزار مناسب، می‌توانند آن‌ را با نرخ نوسازی 120 فریم‌برثانیه اجرا کنند.

گلکسی S23 بازی‌ موبایلی

بااینحال، گلکسی S23 اولین گوشی‌ هوشمندی خواهد بود که می‌تواند Genshin Impact را با نرخ نوسازی قابل‌توجهی اجرا کند. البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت در سایر دستگاه‌های موجود در بازار قابل‌اجرا خواهد بود یا خیر. این موضوع از آنجایی منطقی به‌نظر می‌رسد که براساس بنچمارک گرافیکی اولیه گلکسی S23 اولترا، نسل جدید در آزمون واحد GPU می‌تواند به‌راحتی نسل قبلی را پشت‌سر بگذارد.

  • رونمایی از نقشه کامل بازی Hogwarts Legacy
  • سرورهای بازی شوتر CrossfireX به‌زودی از دسترس خارج خواهند شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا