بازی هافناوریکسب و کار

در آینده شاهد بازی The Avengers با یک داستان ویژه خواهیم بود

دیروز لیست استخدام نیروهای جدید در زمینه‌ شغل کارگردان داستان بازی توسط وب سایت استودیو Crystal Dynamics منتشر شد که نشان می‌دهد این استودیو که در حال حاضر بر روی طراحی و توسعه بازی The Avengers متمرکز است برای این بازی و داستان‌نویسی آن برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

در سال 2017 بود که استودیو بازی‌سازی Crystal Dynamics، بازی The Avengers را معرفی کرد اما پس از اینکه این استودیو بازی مذکور را معرفی کرد اطلاعات و جزئیات زیادی را درباره این بازی در اختیار گیمرها و رسانه‌ها قرار نداد. اما به‌تازگی وب سایت استودیو Crystal Dynamics لیست استخدام نیروهای جدیدی را منتشر کرده است که به احتمال زیاد قصد دارد از نیروهای جدیدی که استخدام می‌کند برای پروژه بازی‌سازی The Avengers استفاده کند چراکه این استودیو در حال حاضر بر روی هیچ بازی دیگری جزء بازی The Avengers متمرکز نیست.

از طرفی در لیست استخدام نیروهای جدید برای استودیو Crystal Dynamics آمده است که این استودیو در زمینه کارگردان داستان بازی جذب نیرو می‌کند. شرایطی که این استودیو برای جذب کارگردان داستان بازی گذاشته است شامل داشتن توانایی و مهارت در زمینه کارگردانی داستانی احساسی و سینماتیک است. از آن‌جایی که این استودیو در حال حاضر بر روی طراحی و توسعه بازی The Avengers کار می‌کند به احتمال زیاد به دنبال یک کارگردان برای توسعه داستان همین بازی می‌گردد و باتوجه به اینکه در لیست استخدام کارگردان برای این بازی قید شده که کارگردان مدنظر حتما باید از توانایی و مهارت در زمینه بازی احساسی و سینماتیک بهره‌مند باشد، به احتمال زیادی داستان بازی The Avengers یک داستان احساسی، به‌یادماندنی و سینماتیک خواهد بود.

در هیچ کجای این لیست استخدام نامی از بازی که این استودیو قصد دارد برای طراحی و توسعه آن جذب نیرو کند نیامده است اما از آن‌جایی که بازی The Avengers به پروژه اصلی استودیو Crystal Dynamics تبدیل شده است به‌نظر نمی‌رسد که این استودیو برای طراحی بازی دیگری جز این بازی قصد جذب نیرو داشته باشد.

به هر حال تمامی این اخبار در حد احتمال و شایعه باقی خواهند ماند تا زمانی که استودیو سازنده آن این اخبار را به‌طور رسمی تایید کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا