بازی هافناوریکسب و کار

عرضه پردازنده A9-9820 با گرافیک R7-350 ؛ اقدام عجیب AMD

عرضه پردازنده A9-9820 با گرافیک R7-350 می‌تواند اقدام عجیبی از سوی AMD باشد. این مدل احتمالا بر پایه معماری Zen نیست زیرا از حافظه‌های DDR3 پشتیبانی می‌کند. این APU ظاهرا در مینی پی سی Chuwi AeroBox حضور خواهد داشت که این شرکت ادعا می‌کند قدرت پردازشی کافی برای اجرای بازی‌ها و ویرایش تصاویر 4K را داراست.

پردازنده معرفی نشده A9 9820 از 8 هسته 8 رشته پردازشی بهره می‌برد و ظاهرا جزئی از لاین آپ در حال گسترش پردازنده‌های مینی پی سی AMD خواهد بود و ممکن است تنها (حداقل در حال حاضر) مختص بازار ژاپن باشد زیرا نیرو بخش Chuwi AeroBox Mini PC می‌باشد و در وب سایت ژاپن این تولید کننده مشاهده شده. همچنین یک گرافیک مجتمع Radeon R7 350 که بر پایه معماری قدیمی‌تر از Polaris، احتمالا یک مدل رفرش Oland می‌باشد.

مینی پی سی به شکل کنسول گیمینگ

Chuwi ادعا می‌کند که مینی پی سی AeroBox جدید و کامپکت آنها برای استفاده در دفاتر کاری طراحی شده اما می‌تواند بازی‌های AAA را اجرا یا ویدیوهای 4K را در صورت نیاز ویرایش کند. پردازنده در فرکانس 2.35 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و چیپ گرافیکی نیز حداکثر 935 مگاهرتز کلاک را ارائه می‌دهد. مشخصا چندان قابل توجه نیست به علاوه که پشتیبانی محدود به حافظه‌های DDR3 است، بنابراین احتمال دارد که حتی از معماری اصلی Zen نیز نباشد.

با این حال کاربران می‌توانند 8 گیگابایت حافظه استاندارد را از طریق چهار اسلات تعبیه شده به 32 گیگابایت ارتقا دهند، در حالی که 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز می‌تواند به 2 ترابایت از طریق یک اسلات M.2 و دو جایگاه 2.5 اینچی افزایش یابد. برای نمایش عملکرد این مینی پی سی، شرکت Chuwi برخی نتایج بنچمارک آن را به اشتراک گذاشته، 7388 امتیاز در تست چند هسته‌ای Geekbench 4، همینطور 369 امتیاز در Cinebench و نرخ خواندن 500 مگابایت بر ثانیه SSD.

پورت‌های این دستگاه شامل دو عدد USB Type A 3.0 و دو عدد USB Type A 2.0، رابط Gigabit Ethernet، ارتباط وای فای و بلوتوث در کنار جک‌های صدا و میکروفون می‌باشد. این سیستم در یک محفظه کوچک دو رنگ عرضه می‌شود که به مانند یک کنسول گیمینگ است. همچنین برای آن سیستم تهویه دو فن و نورپردازی RGB نیز در نظر گرفته شده. هر چند عرضه پردازنده A9-9820 با گرافیک R7-350 کمی عجیب است اما فعلا هیچ صحبتی از زمان عرضه و قیمت این محصول در دسترس نیست.

عرضه پردازنده A9-9820 با گرافیک R7-350 با مینی پی سی Chuwi AeroBox

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا