بازی هافناوریکسب و کار

عرضه گرافیک RTX 3080 Vision گیگابایت – Ampere برای خالقین محتوا

تا زمانی که شرکت NVIDIA محصولات Quadro مبتنی بر Ampere را روانه بازار نکند، بهترین کارت گرافیک حرفه‌ای در این معماری، GeForce RTX 3080 VISION OC جدید گیگابایت خواهد بود. برند VISION که توسط گیگابایت تولید می‌شود، سازندگان را هدف قرار داده و مدیران این شرکت فکر می‌کنند که می‌توانند RTX 3080 را در این بازار به فروش برسانند، با این امید که بتوانند آن را با درایورهای استودیوی انویدیا همراه کنند. گرافیک RTX 3080 VISION OC گیگابایت ترکیبی از یک PCB سیاه و یک راهکار خنک کننده عمدتا سفید می‌باشد که مشخصه اصلی طراحی VISION است. این طراحی همچنین با بخش‌هایی از آلومینیوم براق برس خورده همراه شده است.

گرافیک RTX 3080 Vision گیگابایت

در قسمت بالایی کارت ما شاهد نورپردازی بزرگ ARGB (قابل آدرس‌دهی) هستیم که با روشن شدن در هر رنگی می‌تواند جلوه‌ها و افکت‌های مشخص شده‌ای را اجرا کند. خنک کننده سه فنه و سه اسلاته آن که از هیت سینک‌های آلومینیومی پره‌ای متعددی استفاده می‌کند که توسط 6 لوله ناقل حرارت مسی به ضخامت 6 میلی‌متر به هم متصل شده‌اند و گرما را از روی پلیت مسی کنار می‌زنند. در این طراحی طول کولر از PCB بیشتر است؛ بنابراین، گیگابایت سوراخ‌هایی را در صفحه پشتی آن تعبیه کرده تا جریان هوا باعث حرکت فن سوم شود.

گیگابایت قرار است این کارت‌ها را همراه با اورکلاک کارخانه‌ای که هنوز مشخص نشده عرضه کند. این کارت از دو اتصال 8 پین PCIe برای تغذیه استفاده می‌کند. همچنین خروجی‌های نمایشگر شامل دو رابط HDMI 2.1 و سه درگاه اتصال DisplayPort 1.4a است. طول کارت 32 سانتی‌متر و ارتفاع آن 12.6 میلی‌متر است که برای اتصال به سه اسلات در سیستم شما نیاز دارد. این شرکت هنوز درباره قیمت نهایی کارت گرافیک RTX 3080 Vision صحبتی نکرده و در این باره ما منتظر اعلام رسمی از سوی آن‌ها هستیم.

عرضه گرافیک RTX 3080 Vision گیگابایت - Ampere برای خالقین محتوا
عرضه گرافیک RTX 3080 Vision گیگابایت
نمای کناری گرافیک RTX 3080 Vision
بسته‌بندی گرافیک RTX 3080 Vision

بیشتر بخوانید: درخشش GeForce RTX 3090 در Blender – تا 20% سریع‌تر از 3080

بیشتر بخوانید: گرافیک GIGABYTE GeForce RTX 3090 TURBO با طراحی بلوور

بیشتر بخوانید: اولین بررسی GeForce RTX 3090 منتشر شد – عملکرد گیمینگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا