بازی هافناوریکسب و کار

حذف تصاویر PS4 از فیسبوک: علت نامعلوم اما مشکل برای دارندگان

فیسبوک و سونی با همکاری یکدیگر به نوعی فضایی برای بک آپ گیری تصاویر ثبت شده برای خریداران PS4 ایجاد کردند تا کاربرانی که این کنسول را خریداری کرده‌اند بتوانند با خیال راحت تصاویر خود را در یک فضای مناسب برای همیشه داشته باشند. اما این موضوع با توجه به حذف تصاویر PS4 از فیسبوک دیگر امکان پذیر نیست و کاربرانی که تا به الان تمام امید خود را به فیسبوک داده بودند باید فکری جدید برای تصاویر جدید و حتی قدیمی خود کنند.

بر اساس گزارش داده شده توسط درصد بالایی از کاربران PS4، فیسبوک شروع به حذف تصاویری که توسط PS4 در فضای فیسبوک شده‌اند کرده است. برای کسانی که با این موضوع آشنایی ندارند، با استفاده از فضای داده شده توسط فیسبوک به کاربران PS4، قادر باشند تا اسکرین شات و ویدیوهایی که در فضای بازی ضبط کرده‌اند را با اشتراک گذاری در اختیار دوستان و دیگر افراد حاضر در فیسبوک قرار دهند. هرچند نزدیک به یکسال پیش سونی اعلام کرده بود که این شرایط و همکاری را قطع خواهد کرد.

کنسول PS4

حذف تصاویر PS4 از فیسبوک: دلیل نامشخص

هیچ کدام از دو کمپانی سونی و فیسبوک با دلیل مشخص، قطع ارتباط خود را اعلام نکردند اما احتمالا دلیل قطع ارتباط سونی با فیسبوک، اتهام خورد فیسبوک در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران است. حال حذف تصاویر PS4 از فیسبوک راهکار این کمپانی برای ضربه زدن به سونی با توجه به قطع ارتباط از سوی این شرکت می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که این موضوع یک ایراد از سمت فیسبوک بوده یا این حرکت از روی قصد انجام شده است. همچنین مشخص نیست که این کار از سوی فیسبوک انجام شده است یا سونی اما به هرحال باید اعلام کنیم که فیسبوک دیگر مکان خوبی برای بارگذاری تصاویر بازی‌های شما نخواهد بود و باید جایگزین دیگری برای آن پیدا بکنید. همچنین اگر تا به الان تصاویر و ویدیوهای مهمی از بازی‌های خود در این رسانه آپلود کرده‌اید در صورت امکان پشتیبانی جداگانه از آن‌ها بگیرید.

نظر شما چیست؟

بیشتر بخوانید: مقایسه گرافیکی The Last Of Us در PS5 و PS4 Pro

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا