بازی هافناوریکسب و کار

لپ تاپ گیمینگ G5 کمپانی Dell به پردازنده AMD Ryzen Renoir مجهز می‌شود

شب گذشته AMD کنفرانس خود را در نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس برگزار کرد و لیسا سو، مدیرعامل کمپانی در رویدادی خبرهای متعددی از محصولاتی که در آینده این کمپانی روانه بازار خواهد کرد و مسائل دیگر در اختیار طرفداران گذاشت. در این میان مشخص شد که Dell، سازنده بزرگ امریکایی کامپیوترهای شخصی از اولین تولیدکنندگانی خواهد بود که از نسل جدید پردازنده‌های موبایل AMD با عنوان Ryzen Renoir-H بهره مند خواهد شد.

شب گذشته Dell لپ تاپ G5 Special Edition را رونمایی کرد. این محصول یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت است که با تراشه گرافیکی جدید Radeon RX 5600M کمپانی AMD همراه شده است و قرار است در ماه آوریل با قیمت پایه 799.99 دلار روانه بازار شود. اطلاعات فنی و جزئیاتی که تا به اینجا از دستگاه منتشر شده اندک است و مشخص نیست که آیا تراشه‌های نسل سوم رایزن از فناوری SmartShift شرکت AMD برای انتقال قدرت میان پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی به منظور افزایش قدرت استفاده میکند یا خیر.

لپ تاپ گیمینگ G5 کمپانی Dell مجهز به یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ‌دی می‌باشد و دارای پیکربندی‌های مختلفی در بخش نمایشگر است که در بالاترین مقدار، نرخ تازه سازی تصویر برابر با 144 هرتز خواهد بود و از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی میکند.در بخش فضای ذخیره سازی نیز کاربران قادر به انتخاب کانفیگی مجهز به حداکثر یک اس‌اس‌دی 1 ترابایتی M.2 و 2 ترابایت هارد دیسک با سرعت 5400 دور بر دقیقه هستند. صفحه کلید دستگاه مجهز به نورپردازی RGB با 4 نقطه اختیاری است که قابل شخصی‌سازی از طریق نرم افزار Alienware Command Center می‌باشد. همچنین این لپ تاپ از AMD Radeon Software و سیستم صوتی Nahimic 3D نیز برخوردار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا