بازی هافناوریکسب و کار

ماسک سایپا به‌زودی در بازار – دستور مدیرعامل برای تولید ماسک بهداشتی!

با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و غافلگیری مسئولین در مواجه با این بحران، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی و مردم عادی در تهیه لوازم مراقبت از خود مانند ماسک، دستکش، الکل، ژل ضدعفونی و… با مشکل مواجه شدند. حالا به نظر می‌رسد که با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برای رفع این کمبودها، باید در انتظار ورود ماسک سایپا به بازار باشیم.

آغاز تولید ماسک سایپا

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، روز گذشته اعلام کرد که در راستای تعهد ملی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، شرکت زیر مجموعه گروه سایپا، یعنی “ساپیا آذین” که از امکانات و تجهیزات خیاطی و دوخت بهره می‎برد، تصمیم دارد تا تولید ماسک‌های بهداشتی را در جهت کمک به شبکه سلامت کشور برای مبارزه با کرونا آغاز کند.

سایپا آذین که تا پیش از این وظیفه تولید قطعات با زمینه نساجی را برای محصولات گروه خودروسازی سایپا در اختیار داشت، از روز دوشنبه بخش قابل توجهی از توان تولیدی خود را به تولید ماسک‎های بهداشتی اختصاص داده است. طبق اعلام مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، ماسک‌های تولید در ساپیا آذین با رعایت پروتکل‎های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده و به استان‌ها و مناطقی که درگیری بیشتری با ویروس کرونا دارند، ارسال خواهد شد.

طبق گزارشی که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده است برای اجرای این عملیات فضای ایزوله و بهداشتی در کارگاه دوخت و مهارت شرکت سایپا آذین ایجاد شده و تولید روزانه چندین هزار ماسک در آن آغاز می شود. همچنین گفته شده است که مدیرعامل گروه سایپا در نامه‌ای جداگانه به زنجیره تأمین این گروه خودروسازی اعلام کرد:

“سایپا آمادگی دارد تا با شرکت‌هایی که توانایی و امکان تولید ماسک و سایر اقلام مورد نیاز در مقابله با بیماری کرونا دارند، در قالب قراردادهای فی‌مابین همکاری کند.”

نظر شما در رابطه با اقدام سایپا مبنی بر تولید ماسک‌های بهداشتی چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا