بازی هافناوریکسب و کار

مشخصات گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 لو رفت؛ سطح جدیدی از گیمینگ

خوشبختانه 3C به علت گواهی 5G و حضور شارژر 65 وات اولین اطلاعات را منتشر کرد و سپس شیائومی تایید کرد که شارژ سریع 65 وات در گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 حاضر خواهد بود تا باتری 5000 میلی آمپری آن را در تنها 38 دقیقه شارژ نماید. مشخصات شایعه شده دیگرشامل یک نمایشگر داینامیک 2K با نرخ نوسازی متغیر، تا 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و سیستم روی چیپ اورکلاک شده Snapdragon 865 می‌باشد.

محبوبیت اسمارت فون‌های گیمینگ به حدی بالا رفته که حتی لنوو نیز مشغول آماده سازی یک دستگاه Legion برای این بازار است. به عنوان یکی از اولین کمپانی‌های ارائه دهنده اسمارت فون گیمینگ، شیائومی برنامه دارد تا لاین آپ بلک شارک خود را به روز کند و شایعات می‌گویند که مدل نسل سوم بسیار نزدیک به رونمایی رسمیست. مشخصا بسیاری به دنبال مشخصات داخلی آن هستند اما چیز زیادی درباره گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 تایید نشده اما یک لیک جدید از سوی 3C باعث شد خود شیائومی ظرفیت باتری و شارژر آن را رونمایی کند.

نمایشگر با نرخ نوسازی متغیر

لیک اولیه 3C اشاره داشت که Black Shark 3 از قابلیت 5G و شارژر 65 وات بهره می‌برد. بلافاصله اکانت بلک شارک شیائومی در Weibo پستی را ارسال کرد که تاییدی بر قابلیت شارژ 65 وات بود. همچنین اعلام شد که یک باتری 5000 میلی آمپری در این مدل حاضر است که در 38 دقیقه کاملا شارژ خواهد شد. تا این جا مشخصات رسمی را مرور کردیم اما اجازه دهید به سراغ مشخصاتی که برای آن شایعه شد نیز برویم.

MySmarPrice اعلام کرده که دستگاه قابل حمل گیمینگ جدید از یک نمایشگر با نرخ نوسازی متغیر و وضوح داینامیک 2K بهره می‌برد. این یعنی کاربران می‌توانند از بین نرخ‌های 60 هرتز، 90 هرتز و 120 هرتز یکی را انتخاب کنند تا در زمان نیاز مصرف انرژی را کاهش دهند. حضور 12 تا 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و سیستم روی چیپ اورکلاک شده Snapdragon 865 برای نسخه سوم بلک شارک از دیگر امکانات این اسمارت فون گیمینگ می‌باشد.

انتظار می‌رود تا شیائومی Black Shark 3 را در ماه مارس برای بازار چین منتشر کند و در اواسط سال 2020 شاهد عرضه آن به شکل جهانی باشیم.

شیائومی Black Shark 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا