فناوری

عرضه سریال ارباب حلقه ها در شهریور 1401 – انتشار اولین تصویر

طرفداران پر و پا قرص دنیای تالکین، یعنی ارباب حلقه‌ها، بی‌صبرانه منتظر یکی از مورد انتظارترین سریال‌های تخیلی – اساطیری هستند که قرار است توسط شبکه آمازون منتشر شود. با این که هنوز نام دقیقی برای سریال ارباب حلقه ها انتخاب نشده اما شرکت آمازون اعلام کرده که این سریال در شهریور 1401 در شبکه آمازون منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بازیگران ارباب حلقه‌ها بعد از 16 سال چه تغییراتی کرده‌اند؟

جزئیات تولید و پخش سریال ارباب حلقه ها

تاریخ اکران این سریال تنها اطلاعاتی نبود که توسط شرکت آمازون مشخص شد. این شرکت برای تشنه‌تر کردن هواداران دو آتیشه این داستان، اولین تصویر رسمی از این سریال را منتشر کرد که آنطور که از شواهد تصویر پیداست در عصر دوم سرزمین میانه قرار دارد. داستان این سریال به هزاران سال قبل از وقایع موجود در کتاب‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها (که توسط تالکین نوشته شده‌اند) برمی‌گردد و از شخصیت‌های آشنا و جدید برای هواداران کتاب و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بهره می‌برد. انتشار تصویر این سریال سبب شده تا هواداران دو آتیشه این فرانچایز محل فیلم‌برداری را حدس بزنند و نکته جالب توجه آن سرزمین نیوزیلند است. بله. همان سرزمینی که پیتر جکسون در آن سه گانه ارباب حلقه‌ها را فیلم‌برداری کرد.

این سریال رکورد هزینه برای هر فصل سریال‌های دنیا را شکسته است. گفته می شود که برای تولید فصل اول این سریال به تنهایی حدود 500 میلیون دلار هزینه شده است (برای مقایسه می‌توانید با تولید فصل چهارم سریال Game Of Thrones مقایسه کنید که حدودا 15 میلیون دلار هزینه داشته است). بازیگران اصلی سریال هم شامل سینتیا آدایی-رابینسون، روبرت آرامایو، اواین آرتور، ماکسیم بالدری، نازنین بنیادی، مورفید کلارک، اسماعیل کروز کوردوا، چارلز ادواردز، تریستان گراول، سر لنی هنری، اما هوروات، مارکلا کاونا، جوزف ماول، تیرو محفیدین، ​​سوفیا نوموت، لوید اوون، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، لئون ودهام، بنیامین واکر، دانیل ویمن و سارا زوانگوبانی می‌باشند.

پاتریک مک کی (تهیه کننده اجرایی سریال) در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما در طول این چند سال تمام تلاش خود را به کار بستیم تا دنیای سرزمین میانه را دوباره ایجاد کنیم. بی‌صبرانه منتظرم تا بینندگان سراسر دنیا بتوانند آن را تجربه کنند.

این سریال در تاریخ شهریور 1401 به صورت همزمان در 240 کشور منتشر خواهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا