بازی هافناوریکسب و کار

ویدیو تست سقوط آیفون 12 و آیفون 12 pro

شرکت اپل درباره آیفون 12 جدید خود و دوام آن در مقایسه با مدل قبلی بسیار مانور داده و حتی برای سایر برند‌ها رجز خوانی کرده است. این شرکت در ساخت آیفون 12 از لایه پوششی قویتر به نام Ceramic Shield استفاده کرد و ادعا می‌کند که مقاومت آن در برابر سقوط از ارتفاع با بهبود چهار برابری همراه بوده است. ویدیوی جدید تست سقوط آیفون 12 و آیفون 12 pro منتشر شده است که دوام و قدرت واقعی Ceramic Shield را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر با سخت افزار مگ همراه باشید.

اخیرا دو فیلم در یوتیوب منتشر شده که دوام Ceramic Shield را در برابر خراش و شکستگی نشان می‌دهد. کانال MobileReviewsEH از یک فشار سنج برای آزمایش دوام شیشه پوششی آیفون 12 و آیفون 12 پرو در مقایسه با آیفون 11 سال گذشته استفاده کرده است. فشارسنج به صفحه نمایش فشار وارد می‌کند و آن را در واحد نیوتن اندازه گیری می‌کند. صفحه آیفون 12 در فشار 443 نیوتن ترک خورد در حالی که صفحه آیفون 11 در 352 نیوتن شکست. این اعداد نسبت به سال گذشته بهبود قابل توجهی را نشان می‌دهد.

آزمایش خراش از طریق سکه و چاقو انجام شد و در کمال تعجب، سپر سرامیک در برابر آن‌ها مقاومت کرد. آیفون 11 در تست سختی Mohs در سطح 6 به راحتی خراشیده شد در حالی که آیفون 12 در سطح 7 خراشیده شد.

تست سقوط آیفون 12 و آیفون 12 pro توسط EverythingApplePro انجام شده و در آن مقاومت دستگاه را اندازه گیری کرده است. آیفون 12 در تست سقوط از ارتفاع از ناحیه بغل و سر جان سالم به در برد. با این حال، شاسی آلومینیومی آیفون 12 در اولین سقوط‌ها بسیار شکننده ظاهر شد. شاسی فولاد ضد زنگ آیفون 12 پرو در برابر فرورفتگی مقاوم بود اما شاهد فرورفتگی در کناره‌ها بودیم.

سپر سرامیکی در برابر تست سقوط از ارتفاع مقاومت کرد و سرانجام با افتادن آیفون 12 از ارتفاع بیش از 3 متر شکسته شد. با اینحال آیفون 12 پرو از تست سقوط 3 متر هم جان سالم به در برد اما بعد از آزمایش شکل ظاهری هر دو مدل تغییر شکل داده بودند. این آزمایش نشان داد که سپر سرامیکی چقدر قوی است و بدون هیچ تردیدی، می‌توان نتیجه گرفت که شیشه جلوی جدیدترین سری آیفون 12 اپل نسبت به مدل‌های قبلی بسیار مقاوم و نسبتاً قوی‌تر است.

باز هم هر چه قدر که مدل‌های جدید آیفون 12 و آیفون 12 پرو از دوام خوبی برخوردار باشند، ما همچنان به شما توصیه می‌کنیم برای دوام طولانی‌تر، یک قاب محافظ و یک گلس برای صفحه نمایش به آن اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا