فناوری

اضافه شدن آلفای World of Warcraft Dragonflight به Battle.net

به نظر می‌رسد به تازگی، نسخه آلفای World of Warcraft Dragonflight به برنامه Battle.net اضافه شده است که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارد. در ادامه با جزییات تکمیلی این خبر همراه ما بمانید.

  • NZXT کیس‌ بخصوص H510 World of Warcraft را معرفی کرد
  • جمع آوری کمک 1.9 میلیون دلاری از World of Warcraft برای مبارزه با ابولا
  • عنوان جدید سبک بقای بلیزارد به صورت یک بازی اول شخص است

آلفای World of Warcraft Dragonflight در بتل.نت

آلفای World of Warcraft Dragonflight در بتل.نت

«بلیزارد» (Blizzard) در چند روز گذشته، بازی World of Warcraft Dragonflight Alpha را به برنامه Battle.net اضافه کرده است که نشان می‌دهد انتشار نسخه آلفا نزدیک است. چند روز پیش، کاربر انجمن MMO-Champion Lumy، ارجاع به کلاینت آلفا برای توسعه آینده World of Warcraft را مشاهده کرد. همان طور که توسط این کاربر تیزبین ذکر شده است، اضافه شدن کلاینت آلفا به کاتالوگ برنامه Battle.net بلیزارد معمولا یکی از آخرین مراحل قبل از انتشار واقعی نسخه آلفای یک بازی است. به این ترتیب، انتظار می‌رود که بلیزارد در هفته آینده این آلفا را آغاز کند.

اگر بخواهیم به سابقه این موضوع اشاره کنیم، باید به سال 1399 برگردیم. در تاریخ 15 فروردین 1399 (3 آوریل 2020) کلاینت آلفا برای محتوای قابل گسترش فعلی Shadowlands به کاتالوگ اضافه شد و پنج روز بعد در تاریخ 20 فروردین 1399 (8 آوریل 2020) شاهد انتشار آن بودیم. در پایین می‌توانید تصویر آلفای World of Warcraft Dragonflight در بتل.نت را مشاهده کنید:

World of Warcraft Dragonflight

تاریخ انتشار آلفا

همان طور که انتظار می‌رفت، با انتشار برنامه ریزی شده کلاینت آلفا، طرفداران World of Warcraft در حال حاضر به شدت در مورد بازه انتشار بازی World of Warcraft Dragonflight شروع به گمانه‌زنی کرده‌اند. بلیزارد در این باره گفته است که این الحاقیه در دسامبر امسال عرضه خواهد شد؛ اما، با گذشت زمان اجرای نسخه‌های آلفا و بتا برای الحاقیه‌های قبلی، برخی پیشنهاد می‌کنند که انتشار آن در بهار 2023 محتمل‌تر است.

«هالی لانگدیل» (Holly Longdale)، تهیه کننده اجرایی پروژه ماه گذشته در این باره گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم توسعه بعدی خود را در اواخر امسال برای بازیکنان ارائه خواهیم کرد. Dragonflight بازگشتی به Azeroth و آزادی و کاوشی است که World of Warcraft به آن معروف است.

این نسخه فرصتی است که شما از نزدیک با تاریخ غنی جزایر اژدها آشنا شوید و خود را در فانتزی عالی هسته دنیای وارکرفت غرق کنید.

ویژگی‌های بسته الحاقی جدید

«جزایر اژدها» (The Dragon Isles) دارای چهار منطقه سرسبز جدید برای بازیکنان هستند تا در سفر خود به سطح جدید 70 به ماجراجویی بپردازند. این مناطق شامل موارد زیر خواهند بود:

  • سواحل پرجنب و جوش Waking Shores
  • دشت‌های سرسبز Ohn’ahran
  • پهنه لاجوردی Azure Span
  • Thaldraszus باشکوه

«اژدهاسواری» (Dragonriding) روشی جدید برای پرواز هوایی است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا در آسمان هر منطقه جدید به سبک Dragon Isles Drakes با قابلیت شخصی‌سازی پرواز کنند. جزیره‌ها میزبان مسابقه کاملا جدید متحد Dracthyr هستند که جادوهای اژدها را با حمله‌های دوربرد و تخصص‌های درمانگر به عنوان یک کلاس قهرمانی منحصربه‌فرد Evoker که از سطح 58 شروع می‌شود، ترکیب می‌کنند.

این بسته الحاقی، بازنگری گسترده‌ای از سیستم قابلیت شخصیت‌های بازی را معرفی می‌کند که انتخاب‌های تاثیرگذاری را در هر سطح ارائه می‌دهد. همچنین بروزرسانی‌های قابل‌توجهی برای حرفه‌های درون-بازی با نظم کاری و سیستم‌های تخصصی جدید، علاوه بر نمایشگر Heads Up (HUD) و رابط کاربری (UI) مدرن و کارآمد نیز وجود دارد.

شما درباره حضور آلفای World of Warcraft Dragonflight در بتل.نت چه نظری دارید؟ آیا از طرفداران این عنوان و مشتاق شروع آلفا هستید؟ نظرات خود را در این باره برای ما بنویسید.

  • زنده شدن خاطرات شیرین گذشته: Warcraft 3 و سایر خوبان Blizzard باز می گردند
  • وعده معرفی نوآوری های پیشگامانه Call of Duty: Warzone 2 برای امسال
  • اژدهای خشمگین آزروث را در هم می‌شکند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا