فناوری

ثبت لحظات شکست رکوردهای جهانی با دوربین مجیک 5 پرو آنر

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند هر روز بهتر و بهتر می‌شوند. ما حالا دوربین‌های شگفت‌انگیزی را در جیب خود حمل می‌کنیم که حتی می‌توانند با دستگاه‌های حرفه‌ای رقابت کنند. درحال‌حاضر دوربین‌های موبایلی به‌ویژه در مدل‌های پرچمدار قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای ارایه می‌دهند. این وضعیت نه‌تنها کاربران عادی، بلکه عکاسان حرفه‌ای را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عنوان مثال، اپل اخیرا فیلم کوتاهی را منتشر کرده‌است که اوسط آیفون 14 پرو ثبت شده‌است . سامسونگ نیز برای نمایش قابلیت‌های دوربین گلکسی S23 اولترا، فیلم کوتاهی را به اشتراک گذاشت. این‌بار نیز نوبت آنر است. آنر از رویکردی متفاوت بهره گرفته‌ و برای نشان‌دادن توانایی دوربین گوشی مجیک 5 پرو خود، از آن برای تصویربرداری از لحظات ثبت رکوردهای جهانی گینس استفاده کرده‌است.

ثبت لحظات بی‌تکرار با دوربین مجیک 5 پرو

دوربین‌های گوشی های هوشمند سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای ثبت لحظات خاص هستند. گینس با درنظرگرفتن این موضوع با آنر برای ثبت رکوردهای جدید همکاری کرد. پیوتر گرابوفسک از لهستان در ژانویه‌ 2023 رکورد جدیدی را در تأسیساتی واقع در شهر لندن به‌ نام خود ثبت کرد و گوشی پرچم‌دار آینده‌ برند چینی، یعنی مجیک 5 پرو، در ثبت این رکوردشکنی حضور داشت. آنر مدعی است که این گوشی از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای ثبت لحظات شکستن رکوردهای جهانی استفاده می‌کند.

دوربین مجیک 5 پرو آنر

مجیک 5 پرو که هنوز معرفی نشده‌است، با موفقیت این لحظه را ثبت کرد. انتظار می‌رود که آنر این گوشی هوشمند را در 27 فوریه در کنگره جهانی موبایل معرفی کند. متأسفانه باید تا آن زمان منتظر بمانیم تا با تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه آشنا شویم. با‌این‌حال، براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌است، می گ‌توان گفت که این گوشی از نظر فناوری دوربین، بسیار عالی ظاهر خواهد شد.

البته ازآنجاییکه آنر از دوربین مجیک 5 پرو برای ثبت عکس یادشده استفاده کرده‌است، آشنایی با برخی از ویژگی‌های این دستگاه براساس این عکس امکان‌پذیر است. این دوربین دارای پنج محدوده تصویربرداری است: بزرگ‌نمایی 0.5 برابری با دوربین اولتراواید، بزرگ‌نمایی 1 برابری با دوربین اصلی و بزرگ‌نمایی 3.5 و 5 برابری برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی. این مشخصات مشابه تله فوتو 90 میلی‌متری و 64 مگاپیکسلی مجیک 4 پرو می‌باشد.

  • رونمایی از آنر ایربادز 3i با قیمت مناسب 70 دلار و قابلیت ANC
  • گوشی آنر 80 GT با دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا